Kızlar 5+1 haftalığım henüz doktor kontrolüne gitmedim karnımda adet sancısı gibi ağrılar oluyor geceleri uyanıyorum çok kötü sancı çekiyorum normal mi sizce adet olunca haddinden fazla sancı çekiyordum ilk gebeliğim galiba gebelik var diye sancılar oluyor ama sancım çok kötü 10 15 dk boyunca çekiyorum aşırı şekilde sonra geçiyor fikri olanlar var mı veya aynısını yaşayanlar ☺️