Rezaletttt , cumartesi günü Sancm var diye gttim nst de sancın yok dedi . Nişanım geldi dedim ,o lekelenmedir çatı muayenesinden sonra normal dedi .Evet git pazartesi günü gel dedi .Eve gderken sancılar artmaya başladı dayanilacak derecede değildi ağlama krizlerine grdim yolda .Sonra geri döndüm acilde ki hemsireden Allah razı olsun nstde sancı ve aclma var dedi 2 cm .Doktorumu arayıp yatış verdi .Neyse suni sancı verildi .Hastaneye döndüğümde saat 16:30 du.Doktor hanım ortada yok birturlu gelmedi.suyum geldi aclmam 9 cm oldu .Dogumhaneye alndm çatala oturttular .Dogumhaneye saat 19:55 te alndm doktor hala yok . Nöbetçi doktora diyorum ki doktorumu beklemeyin ölüyorum siz yaptrn doğumu benim için fark etmez kimsenin dinlediği yok doktor hanm gelmeyi teşvik etti .Saat 20:10 da doktor geldi zaten gelir gelmez bebekte geldi .Benim kzdgm şey insanı bukadar beklemesi .Sancm var dediğimde hayır sancn yok demesi .Kendi mesai saatlerinde doğum yapmamı istemesi .Sürekli sezeryana teşvik etmesi .Kimseye tavsiye etmiyorum personeller Cok iyi ama doktorda iş yok