Ayb Herkese merhaba yarın sabah 6:30 iribsriyle hastanede olacağız ve 8 de doğumum olacak. Plesanta previa totalisim ve genel anestezi ile sezeryan olacak süreci en kısa zamanda paylaşacağım.
HseyinSericanDal Merhaba cnm benimde yatışım yarın olucak cuma sabah sezeryan olucam heycandan uyiyamadım😓