Canan0103 Kızlar hamileliğin ikinci ayınca özellikle bacaklarımda deri döküntüsü oldu sizdede varmı.. sanki derim cok kurumuş böyle kabuk kabuk oldu.hamilelikten mi bu durum ?
pheobebuffay Canan0103 ben de 7. Ayımı dolduruyorum sürekli nemlendirdiğim halde pul pul deri dökülüyor toz gibi göbeğim ve belimin yanları böyle nasıl geçecek bir fikri olan inşallah vardır
1erkekkannesiiii Canan0103 hormon arttıkça oluyor canım ellerim yüzüm bacaklarım her yerim soyuluyor zaten cildim kuruydu hepten mahvoldu. Nemlendirici sürebilirsiniz 🌸
Petito35 Canan0103 benimde öyle dün cildiyeye gittim artık pul pul dökülüyor ve egzama gibi vücudumda kabarcıklar oldu diye. Strese dayalı bunlar biraz sakin ol dedi ilaç verdi bi kaç tene nemlendirici olarak bebeyağı kullan dedi
Canan0103 pheobebuffay benım o kısımlarda dokülecek tırnagımla sürtünce dokülüyor😒 ama bacaklarım fena . Ne gıysem cıkardıgımda toz gıbı dökülüyor.
Canan0103 1erkekkannesiiii en azından sadece bende degılmış bu durum içim rahatladı🙂 rahatsız etmiyor kaşıntı falan yapmıyor bende ama toz gıbı her yere dokülmesini sevmiyorum 😏 ama nemlendirici kullanayım tesekkür ederim cevap için🌸
Canan0103 Petito35 stres oldugunu dusunmuyorum ben. Baksana diger arkadaşlardada olmuş hamilelik bazılarının vucudunda farkli tepkiler verıyor galiba. Saçlarım falan çalı gıbı sert oldu 😂 en guzeli yaglanmak nemlendirmek artık.🌸