merve-a Kızlar , ben haftaya Salı günü sezeryan olacağım günü yaklaştıkça heyecan basıyor birandan hüzün bir yandan artık hamilelik süreci artık bitsin diyorum🥱🥱 Bir yandan mutluluk çünkü sonu kavuşma Allah’ın izniyle ☀️☀️ Sizde durumlar nedir 😻
Thaaa merve-a 6 Aralık da doğum tarıhı verecek doktor aynı şeyleri bende hissediyorum😑😏 dünden beri geçmeyen bel ağrım var yattgm zaman bacaklarıma kadr vuruyor ağrısı😑
Tinkerbell_0423 merve-a kaç haftalık oldun canım 🥰 ben 40 oldum karnında dünden beri aşağıda inşallah suni sancı ya kalmadan doğar bugün yarın 🤲🏼🦋
Selinayyy merve-a 39+4 haftalık olduk pazartesiye kadar bekliyoruz eğer gelmezse salı günü bende sezeryan olacağım büyük ihtimalle bekliyoruz bakalım hayırlısı herşeyin ❤️🥰
merve-a Thaaa bel ağrısı bende de var uzun zamandır alıştım artık kaçıncı haftandasın ve sezeryan mı olacak ☺️
merve-a Tinkerbell_0423 37+6 oldum bugün ☀️ karnım hala düşmedi benim sadece yalancı sancılar oluyor belki gününden önce gelir belli olmaz 🥹siz normal doğum bekliyorsunuz sanırım
Selinayyy merve-a Amin inşallah canım her iki doğum da zor rabbim yardımcımız olsun siz kendi isteğinizle mi sezeryan oluyorsunuz ❤️🥰
merve-a Selinayyy hayır normal istiyordum çatı darlığından dolayı sezeryanı uygun gördü doktorumuz ☺️
Selinayyy merve-a Himm anladım canım olsun hayırlısı hangisi ise o olsun bizim için belkide daha iyi olanı o yani sağlıcakla kavuşalım da yavrularimiza ❤️