Ben de 9+4 deyim sinüzit oldum doktor augmentin verdi kullanmak istemedim bebeğe zarar verir diye ama 10 günün sonunda başlamak zorunda kaldım. 5 günlük ilacı 3 gün kullanıp bıraktım ama bir iki gün sonra tekrarladı yeniden başlamak zorunda kaldım. En doğrusu doktoru dinlemek. Çünkü enfeksiyonların da bebeğe zararı dokunabilir.