1rumeys Kızlar 30.haftadayım bebeğim 1480 gr doktor bir hafta geride dedi gelişimi. Kafama çok takıldı sizinkilerin gelişimi kilosu nasıl🐣
Mariam2 1rumeys ben 29 haftalık gittim kontrola 1300 gramdi şimdi 31 haftadayiz cumartesi günü gidecem tekrar bence bebiş kilosunu normal senin
Hareketvakti 1rumeys bende de öyle 😕 29un sonunda gittim 1.300 dedi kilosuna normalde kaç olması gerekiyor bilmiyorum ama forumda 29 haftalıklar 1.500 e ulaşmış hep. Gerçi doktor sorun yok normal dedi
Busraaaa35 1rumeys 31+1 de benimde 1551 çıktı 1hafta geriden geliyoruz 😑günde 2 muz,ballı süt,ceviz,badem,kaşar tüketmeye dikkat ediyorum bakalım 10 gün sonra yine gel dedi umarım kilo alır 🙄
cansualisa 1rumeys 30+1 de 1390 38 cmydiiii 2 haftaya kadar sorun değil hiç takma kuzum kontrolümüz 12 gün snra bakalım ne kadsr oldu minnakkmmmm😀😀 kalan süremiz 39 gün sonra alcan kucağıma
1rumeys Mariam2 internetten felan da araştırdım normal gözüküyor haftasına göre ama hayırlısı bakalım inşallah
1rumeys Busraaaa35 bende aynı şekilde yumurta pekmez muz ve ceviz ağırlıklı beslenmeye daha çok dikkat etmeye başladım
mommytobe_ 1rumeys toparlar canim ya cok hizli kilo aliyolar bu haftalarda. Muzla kasar kilo yapiyomus diye duydum onlardan ye bol bol ben de 30. Haftamdayim ama kilosu kac bilmiyorum en son 20 haftalikken ultrason yapildi bana. Maalesef kaldigim yerde mecburi olmadikca ultrason yapilmiyo😬😬😬😬
Melike_nur53 1rumeys benim kızım 2 hafta gerideydi canım takılma buna yani zayıf olması sorun değil sağlıklı olsun yeterki 🤲🏻