birpatiningolgesinde Selam kızlar. Bu gün son kontrole gideceğim sanırım. Su azalması sebebiyle sezeryan olma ihtimalim cok yüksek. Bu gün netlesecek. Sezeryan sonrası süt hemen gelmezmiş öyle diyorlar. Sizde nasıl oldu? Nasıl bi yol izlediniz
Ozlm0916 birpatiningolgesinde benim sütüm hemen geldi tabi bebegim hep uyudugu icin ememedi 😅 memeyi iyice kavraması 2 3 günümüzü aldı 😍
Btl_zngn birpatiningolgesinde ikinci ucuncu gun tamamen geldi ama duş yapmak cok faydali sicak su masaji yani sezeryandan dolayi yapamasakta ilk gunlerde en azindan lavaboda sadece memeyi sicak suyla masaj yapar gibi ovmak cok iyi sonuc verdi benim icin baska boyle deneyen var mi bilemiyorum ama ilk iki gun mama ile beslemistim
61lazkizi61 birpatiningolgesinde Bende sezaryen oldum benim de sütüm hemen geldi sıcak suyla duş almak masaj yapmak iyi geliyor demişlerdi sür gelmezse de bebiş emmeye çalıştıkça sık sık emzirmeye çalış yavaş yavaş gelir Zaten sütüm gelmezse deyip canını sıkma zaten onlara ilk baş lazım olan çok az süt mideleri küçüçük emdikçe büyütüyorlar mideyi minnaklar 🥰🥰