Kızlar ikinci gebeliğim ve 8+3 üm dün akşam aniden ağrı girdi kasık bölgeme hatta kasıkta değil bebeğin oldugu yerde ultrasonla bakılan kısım aşırıydı suan daha iyiyim ama çok korktum.Ağrım hep belimde oluyordu ve bu kadar şiddetli o bölgede ağrı olmamıstı. Kanama vs olmadı. Hiç böyle bi durum yaşadınız mı? Dr gitmeli miyim sizce ?