Gysa anlıyorum sizi biraz çirkin bir muayene yöntemi evet ama şöyle düşünün normal doğumda bunun daha ileri evreleri yaşanacak ve siz bütün bu duruma bebeğiniz için müsade edeceksiniz. Yani vajinal muayeneyi kafanızda kodlarken özel organ değilde diğer organlar gibi düşünebilirsiniz. Bu sayede kasılmalarınız azalacaktır.
Çatı muayene sonucu uygunsanız sevinmeniz gerekir. Bende pazartesi girdim fakat kemik yapım uygun çıkmadı. Bu sebeple mecburi sezaryene döndüm. Çok isterdim normal doğumu yaşamak, o sancıyı çekmek.