Edahzrr Kızlar 4 gündür hastanede yatıyorum ve 1 haftadır sancı çekiyorum ara ara da az kanama oluyor belim ve karnımın alt kısmı çok ağrıyor 25 haftalığız şuan hiç kıpırdama yoktu daha dün kıpırda dı bunlar normal mi yada yaşayan var mı
Nurcann07 Edahzrr bende 25. Haftamdayım gece hastaneye yatışım yapıldı sancım ve kanamam var 😞 nolcak bilmiyorum iyi değilim
Nisam19 Nurcann07 çok geçmiş olsun nasılsınız durumunuz nedir bende 25. Haftada ve serklajlıyım erken doğum riskim var
Nurcann07 Nisam19 Allah razı olsun.. Allah sizinde yardımcınız olsun inşallah🙏 sancılarımı dindirdiler kanama devam bide ciğer geliştirici yapmışlar normal serum desteği veriyorlar şuan inş 28 leri görürüz😞 dün gece çok korkutucuydu