Dnoby Yani şöyle söyleyim canım ben burda ilk 4+2 de gittim ama önermem bu hamileliğimde ilk 7 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum herşey bir yerine otursun öyle. Burda alttan bakıyorlar hep ilk haftalarda bebek yerleşmeye çalışırken rahatsız olsun istemiyorum zaten birşeyde gözükmüyor başta ben 8 haftalıkken düşük yapmıştım. Eğer gittiğin bir kadın doktoru varsa 2-3 hafta sonraya randevu al ben eğer hamileysem 29.12 de gitmek istiyorum inşallah ilk doktora kanama olmadığı sürece sıkıntı değil. Ama önceden kan vermek istiyorum kesin hamile miyim diye öğrenmek için onuda ev doktoruma veriyorum sende öyle yap istersen vee sana tavsiyem kimseye anlatma gerçekten nazar oluyor ben 4 haftalıkken söyledim bin pişman oldum herkes duydu bir anda Fırında çalışan yabancı kadınlar bile biliyordu. Bu sefer inşallah 12 haftaya kadar saklamayı düşünüyoruz eşimle çok kötü günler yaşadık herkes bir yerden birşey söylüyordu