Yurtdışından olunca tereddüt ettim bir kez ürünleirin ücretinde bir kez de ürünler gümrüğe geldiğinde 300 TL gibi gümrük vergisi ödemesi yapılıyor .Hiç alışveriş yapmadım daha ama inanılmaz güzel ürünler var ve toplu alınca sanırım Türkiye’den daha uyguna da gelmiş olıyor . 3-4 parça için sipariş verilmez gümrük fiyatından dolayı ama . Var mı deneyimleyen ? Ne kadar sürede ulaşıyor kargo acaba