keremalya1724 323832 merhaba bende 5+5teyim bugün muayene oldum keseyi gördük ama içi boş sizinde oylemiydi haftaya cuma tekrar gidicem inşallah 6+6 da
atamomy Keseyi 5. Haftamda görmüştük kalp atışını da 7. Haftasında gördük ama henüz duyamadık onu da 10.haftamızda duyucağız inşallah 🥰🙏🏻
Ejce melikeyldz_05 Bu herkese göre küçül değişiklikler gösterebilir 🌈 Ben 4+5 de kese 6+1 de kalp atışı duydum
keremalya1724 4+5 kese gördük kalp atışı için yarın randevum var 5+6 olcak goremezse haftaya kontrol olucam tekrar insallah
Nihaann 5+2 de keseyi gördük. Kalp atışını 9+4 te duyduk ama kişiden kişiye değişebiliyor tabi. Ben kilolu bi gebeyim o yüzden geriden geliyorum
guzelanne01_ melikeyldz_05 5+4 kese canım 6+4 te kalp atışı geç döllenmme olmuştu ama normalde 8 haftalıkken gitmiş oldum kalp atışını dinlemeye
ayse_124 kbrnrcglr Elifdamlayildiz bende son adet tarihime göre 5+1 haftalık dün gittim rahim kalın ama kese falan görünmüyor