Lohusa takımı olarak bir tane önden bağlamalı pijama takımı aldım bir tane daha alıcam ama gecelik takımı tarzında elbise tarzında yani almak şartmı öylemi giyinmemizi isterler ki ben alt üst takımla daha rahat ederim diye düşünüyorum hemde daha sonrasında giyebilceğim birşey