Arkadaşlar 39 haftalık hamileyim ve artık şu son gidişlerimde doktorum sürekli alttanda muayene ediyor 3 oldu artık 🤦🏼♀️ herşeye de normal diyor sancım da yok daha. Her muayenesinden sonra 2 3 gün kanamam oluyor ona da norma diyor artık kontrole gitmeye korkar oldum. 🥺 Sizin bu son hafta süreçleri nasıl ilerliyor acaba ???