Evet ben de düşündüm yoğun bakımı ama yani iyi düşünmeye çalısıyorum canım 🤗 kötüyü cagarmayalım bende Cem beye gıdıyorum o kadar memnunum ki yanı doktor memnunıyetı olarak bakıyorum hastane olarak düşünüp ıncelesemm oo ıcınden çıkamayız 😚 ama 3 arkadaşım var doğum yapan hepsı çok memnun kaldı 🤗