2prensesannesiiii tazecikannee 14+2 🍎 olduk anam ağlıyor çok zor geçiyor benim için hayırlısıyla doğarlar inşallah 🙏🏻
Mucizem33 2prensesannesiiii canım.merhaba sen Tarsusluydun dimi. Cinsiyeti belli oldu mu nasil geciyor
2prensesannesiiii Mucizem33 çok zor geçiyor benim gebeliğim dr kız tahmin etti net değil henüz🙏🏻 Senin belli mi?
Mucizem33 2prensesannesiiii Allah kolaylık versin canim 3 hafta önce gittim erkek tahmin etti yarin gidecem insallah benim cok kolay geçiyor suku r . Kiz bebek zor oluyor gercektrn bende Kizim da 9 ay ne çekmiştim