Maviii evet normal doğum için epidural normal doğum deniyor.hatta diğer adı prenses doğum.epidural sezeryanda anestezi sırasında belinize katater takılıyor oradan ağrı kesici iğneler vuruluyor zaman zaman.spinal epidural de anestezinin etkisi daha kısa sürede geçiyor.doz farkı varmış.tam emin değilim.doğum sonrası baş ağrısı çok oluyormuş diye biliyorum.