Sofia240321 Selam kızlar ben 39+0 hamileyim .Bugun sabahtan afedersiniz büyük tuvaletim varmış gibi oluyor ama hiçbirşey yok tuvalate gittiğimde ve de karnımın asagısı agrıyor cok.Sizce bebiş geliyor mu?Cok heyecanlıyım dua edin lütfen🥲❤️
edosvebebisi Sofia240321 1haftadır bende aynıyım gelen giden yok ebe uzun sancıyla beraber kakan gelirse gel demişti büyük ihtimalle kabız oldum
dilaradoyan Sofia240321 sancılarınız başlamaya başlamış olabilir veya yalancılar kasılmalar da olabilir yani vücut kendini doğuma hazırlıyor olabilir. Nişanınız gelirse suyunuz gelirse veya dinlensenizde duramayacağınız kadar sancılarınızın sıklığı artarsa bilin ki o zaman başladı doğum
Bsr3 Bu konuda bilgim yok ama rabbim sağlıklı sağlıkla tek solukta kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
GulK Evet muhtemelen doğum başlangıcı Allahım kolay kurtarsın sağlıcakla kucağınıza alın inşallah duş alabilirseniz iyi gelir doğumdan önce🤲🏼