Bu ay doktora gittim klomen sadece kullandim doktorun işi çıktı ertelendi ikinci gidişim gittiğin de ne sağ da ne solda yumurta vardi catlamislar ignrde vermedi kafayı yiyeyecem artık yatamadim gece boyu sol tarafım agriyordu simdi sağa gecti kis enfeksiyon olsa derdi ağrıdan ağlıyorum ya ☹