aysebaday61 2 hafta öncesi hastaneye gittiğimde öğrendim adet söktürücü verdi adetten sonra yumurtalıklarıma bakıldı düzensiz olduğunu söyledi bu yüzden politikalar olduğumu söyledi yumurtalarımın gelişmediği büyümekte zorlandığını tüp bebek veya iğne tedavisi ikisinden birini seçmemi söyledi şu an 2 haftaya yakın iğne tedavisi görüyorum yarın kontrolüm olacak yumurtalarım ne kadar büyüdü işte herhangi bir şey var mı yok mu diye bilmiyorum 2 senedir deniyoruz yani Rabbim inşallah herkese gönlüne göre versin Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın isteyen kimsenin kucağının boş bırakmasın