aysebaday61
aysebaday61
Been 🙏🏻 Reglim düzenliydi 7 ay gibi bir süre bekledim her ay regl olduğumda ağlıyordum çok stres yapıyordum , sonrasında geçen ay doktora gittim bana duphatson verdi yumurtan çatlamamış ilacı kullan bir ay sonra gel dedi o ay hamile olduğumu öğrendim şükürler olsun , şuan 7 haftalık hamileyim. Ovulasyon testi kullanmanı öneririm yumurtlamanı takip et o günlerde ilişkiye gir , ben 2 ay bu testlerden kullandım uyguladım. Birde doktor çok önemli ben ilk gittiğim doktorda yumurtaların kötü çok tembel vs dedi bütün moralimi bozdu , sonrasında gittiğim doktor ise merak etme olur vs gibi konuşunca aşırı rahatladıö bence çok büyük bir etken gerçekten