Turkaaan Merhaba 21. Haftadayım ve el kol uyuşması aşırı fazla oluyor doktor yapılacak çok bişey yok dedi ama çok kötüyüm ne yapmam gerekiyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Eyup-zevcesi21 Turkaaan magvital toz magnezyum kullaniyorum benim de çok kötüydü doktorum bunu Verdi kullanayim diye bi faydasi görmedim işin doğrusu bol bol egzersiz yap
Sehnazs5 Turkaaan geçmiyor maalesef bende sizin haftalarda başladım 37+4 üm ağrısına uyanıyorum 🤦🏽♀️
Anonymousmom Turkaaan atel kullanın geceleri doktorunuzun da dediği gibi yapacak birsey yok sabretceksiniz
qmzdnz Ben tuzu kestim çok rahat ettim. Yine ağrı ve şişlik uyuşma oluyor ama dayanılmayacak kadar değil
Deniz3440 Geçmiyor malesef😔Dün bende doktora söyledim aynı cevabı aldım yapılacak bişey yok sinir sıkışması da olabilir dedi ama geceleri dayanamıyorum artık agrıya 😩
Deniz3440 Turkaaan inan bende aynıyım😔gece gündüz hiç uyuyamıyorum ağrıdan başım agrıyor artık uykusuzluktan 😭agrı kesici içmek istemiyorum içsem fayda edermi onuda bilmiyorum.Allah yardımcımız olsun🤲🏻