4 gün oldu bugün doğum yapalı dünyanın en güzel şeyi ama bi o kadar da zor spinal anestezi oldum boynum başım kopuyor oynatamıyorum içmediğim kahve kalmadı 3,4 litre su içiyorum ama bana mısın demiyor ne zaman geçecek bu ağrılar bilen biri söylesin nolur dayanamıyorum ben 4 gündür 4 saat uyumamışımdır