550637 Shrbnpltt bende daha nst ve çatı muayenesi yapılmadı. İliski doğumu başlatmaz mı peki ? İnternetten baktığımızda gebeliğin son 5 haftasına girildiğinde bırakılması gerektiği yazıyor 🙄 bundan dolayı tedirgin oluyorum açıkçası 🙁🌹
nilsmomy Shrbnpltt ay deniycem Allah razı olsun yarından itibaren başlayayım inşallah doğunca haber ederim mutlaka😂❣️❣️
Ali-Kaanin-Annesi Esmay amin canım teşekkür ederim Allah’ım herşeyin hayırlısını versin herkes hakkında. Yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz ❤️🤲🏻 amin
Byrvo FaDo0608 gitmedim bi iki saat uyumuşum iyi gelmişti sabah daha fazla şiddetlenmedi diye gitmedim canım git gel oda yoruyor😂
FaDo0608 Burculi_ aynı duygular içindeyim ilk olunca bide insan bilemiyor tam olarak neyle karşılaşcağını 😅
Burculi_ FaDo0608 pozitif güzel hikayelerimizi paylaşmak nasip olur inşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏻🥰🤩
FaDo0608 Haticeaydin saat başı lavoboda buluyorum kendimi yastık yorganla gidip orda yatmayı düşünüyorum 😂
FaDo0608 Heyecanli_gebe1 hahahah Allah şimdiden kolaylık versin o zaman eşine 😁😁 Aynen egsersiz vs ne yapabilirsen dene bakalım ne zaman doğum olacak😁
Yagmurkbra Shrbnpltt ben hamileliğimin başından beri ilişki konusunda her zaman pozitif lakin bu kadar faydalı olduğunu bilmiyordum 🤗 sadece diğer dediklerinizi de yapmıyordum. Yapmaya çalışacağım