Merhaba kızlar ben 38+1haftalık oldum 1hafta önce bebiş 3kilo ydu artık daha fazla olmuştur baya ağırlaştım ve 158boyundayım 50kg hamile kaldım şuanda 61olmuşum ama ben kilo hiç almadım galiba 11kilo hepsi göğüs te ve bebekte kızlar çok ağır geliyor 2gündür yataktan kalkarken zaten genelde zorlanıyorum ama baya zorlanmaya başladım 1sat te enerjim bitiyo uzanmak istiyorum ne yapmam lazım doğumu başlatmak için ?