umran_topal maalesef mantar belirtisi,hamilelikte cogu kadin yasiyor bunu,kasintida varsa fitil ve krem ile gecici bir sure rahatlatiyor,Ama ben 37. Haftamdayim ve hala Tam olarak gecmedi aylardir fitille Bir iki hafta rahatliyorum sonra geri geliyor