TTtutku burda acile kürtaj olacak olanları ve kanaması olan gebeleri alıyorlar 9 haftamda şiddetli sancıyla gittim zar zor aldılar ve böyle dediler kanamanız var mı yok işte kimleri aldıklarını söylediler bende direttim dru arayalım bakarsa gelir dedi geldi baktı progestan iğne yazdı yolladı ben diretince çok saçma prosedür