cansualisa Birden bire fenalaştım karnım midem yanıyor bogazıma bişiler geliyor midem bulanır gibi sola yatıyorum bel ağrısı vajina ağrısı şimdi 5 dakkadırrr var tuvaletim var gibi gidiyorum yok :( karnımda sertleşiyor ne oluyor anlamıyorum :(
Edau9 cansualisa Canım sancı ama yalancı mi gerçek mi bilmiyorum bende de sıklıkla oluyor dün gece aşırı çok sertleşti karnım bugün gittim doktora sancım vardı düzenli 40 50 arası.32 den beri öyle zaten ilaç kullanıyorum şuan 35+4 oldu yine başladı
cansualisa Edau9 ay korkmaya başladım yatamıyorum resmen midem çok kötü affedersin tuvaletim var gibi ama yok gidiyorum yürüyorum suan tövbe yarabbi
kahvesever__ cansualisa sakin olmaya çalış canım eğer panik yaparsan ağrıların daha çok sıklaşır içinde dua ederek yürümeye çalış evin içinde
Edau9 cansualisa evet o his oluyor af edersin sanki büyük abdestin varmista rahatsızlık hissi veriyo surekli ıkınma isteği geliyodu bana bide.Biraz dinlen dinlenince geçerse yalancı.İsterseniz bir acile gidip nstye bağlan için rahat eder en azından
cansualisa kahvesever__ kuzum yürüyorum suan eğer geçmezse gidicrmmm korkmaya başladım baktım leke bişi de yok birden bire oldu
kahvesever__ cansualisa normal yalancı sancıların başlamış eğer sancıların 2 dk bir giriyor ve gitmiyorsa acile git şikayetlerinde aynı şekilde bir müdeten sonra gitmiyorsa acile git
BBuseY cansualisa yalancı sancı olabilir sancıları takip edin 🤗 ona göre gidersiniz hatta öncesinden bir duşa girin yalancı sancıysa geçer 🤗 bir rahatlayın
Hazalaskin cansualisa mide yanması ağzına gelmesi hamilelik reflüsü olabilir canım bebek büyüdü mideye baskı yapıyor ama diğer şikayetlerini bilemedim 🤷🏻♀️
cansualisa Edau9 geçmezse gidicrmmm kuzum Allah’ın dağında oturuyoruz taksi çağırsam bile yarım saat :( olmazsa ambulans çağırırım yazdım doktoruma inş görür :(
Birmeleginannesi32 Canım büyük ihtimal yalancı sancıdır gerçek olsa kaşık ve bele vurur ama yine de bi gitsen
cansualisa kahvesever__ suan yok midem çok kötü:( ama demin altıma vurdu bel ağrısından kalkmıstımmm suan yok ama
kahvesever__ cansualisa evet eğer ağrın olursa kasıkta yada alt tarafında acile git hemen geçmese dk tut