Merhaba arkadaşlar. Bebeğim ultrasona göre 25+4 haftalık 2 gündür çok az hareket ediyor ettiği zmsan da çok güçsüz Bi şekilde. 1 saat önce doktora gittim oda hareket azligini onayladı kalp atışı var şükür sağlıklı görünüyor ama doktorum da net bisey söylemedi neden az hareket ettiği ile ilgili. Yani görünmüş olmama rağmen içimde endişe gitmedi Sizce neden olabilir varmi aynı durumu yaşayan?😔