NobleMom Kızlar benim bir kızım var ama ona hamileyken hiç böyle şeyler yaşamadım ondan soruyorum. Taze hamişler adet gecikmesi olmadan önce öksürürken oturup kalkarken kasıklarınızda batma ve ani kramplar yaşıyor muydunuz?
Rumiss NobleMom bence en erken belirti bu kasık batması bende yumurtlama zamanımda aşırı ama aşırı kasık batmasından hamile olduğumu anlamıştım öyle batıyordu ki yatakta sağdan sola dönemiyordym meğer bebişim bana tutunmaya çalışıyormuş o dönem🥰
Ela3834 NobleMom Ben tüp bebek oldum 2.gunden itibaren hep sol yumurtama batma oldu… Vajinadan akıntım oldu o da gebelik belirtisiymiş çocuk yerleşirken .. Öksürük değilde grip oldum hapsurmam vardı hapsurdukca kramp ve kasılmam oluyordu. Şuan 5 haftalık devamı gelir ins
Gulnur NobleMom bende oğluma hamileyken yaşamadım ama şuan hamileyim ve hapsiriken öksürükten mahfoluyorum kasıklarım öyle bir batiyoki haraket edemiyorum normal sanirim
Sedaorannn Ben hapsururkende oksururkende sanki bicak saplaniyordu rahim kasildigi icin oluyormuş normal bir durum
feridmilahe Rumiss o bendede oluyo sağ tarafımda ağırlıqda oluyo ama hamile olduğumu henuz bilmiyorum yarın regl günüm inşallah olmam hamile olurum🥰
Bussuusu Powergirls bende de kasık ağrısı vardı dün kan testi yapıldı 0 çıktı adetim 8 yada 9 aralık yumurtlamadan sonraki 7. Günde yapılmıştı Sanırım daha kana geçmesi için erkenmiş inşallah ilerleyen günlerde pozitife döner
NobleMom Powergirls daha çok erkenmiş canım bekle bakalım bu ne acele 🙈 varsa bile daha yeni rahim duvarına gömüldü ne ara üretsin hcg yide kana geçsin 😂
NobleMom Ela3834 sizin adınıza çok sevindim 🌸 inşallah sağlıkla alırsın yavrunu kucağına. Benim adetim geçmedi henüz ama dün çok fazla batma ve kramp yaşadım bugün de aksine hiç bişey yok. Bakalım bekleyip görcez 🤷🏻♀️
Ela3834 NobleMom insAllah insAllah 🤲 Normal gebelik de bir gün hissediliyor o batma kramp hissi sonra da adet gününde adet sancısı hissi kasık ağrısı olur derler… İns çok bekletmeden rabbim seninde dileğini kabul etsinnn 🤲🌼🌸
NobleMom Ela3834 öyle mi derler ilk kez duydum 🙂 Amin canım benim inşallah hayırlısıyla nasip olur hepimize 🤲🏻
NobleMom Gulnur benimde inşallah hamileliktendir o zaman 🙂 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sanada 🌸