Whatdeding dilinkopsunemi-bisus teşekkür ederim. Yanına ikinci isim olarak meyrayı düşünebilirim de demiştim. Ah ne zormuş isim seçmek . Çok az var doğuma yaa🙈🙈
dilinkopsunemi-bisus Clostiridium bacım mis gibi Türk adı var napcan Arap işini Gökçe cuk oturur adı gibi kendi de ömrü de güzel olsun ✨🌼😍
Ebru-nil5 Whatdeding ben tek isim taraftarıyım hep ☺️ İnci yalnız çok daha naif bence, tabiki karar sizlerin 🙏🥰