seventhings Arkadaslar bugün sezeryan olalı 8 9 gün oluyor bugün bi anda basım belim ağrımaya basladı ateş basıyor çok kötü oluyorum neden böyle oldu sizce ??
Smyye1B seventhings Spinal sezaryan oldum ama hiç öyle birşey yaşamadım Nescafenin iyi geldiğini duymuştum baş ağrısı için 🤷🏻♀️ Üstte kalsın 🆙🆙