veryhappymom Bebegimde tek arter varmks tek arter ve tek ven. Gelisimi suan iyi ama gerileyebilir dedi. Bebegimin saglikli gelismesi icin neler yemeliyim? Tek arter tek ben olup saglikla kavusan oldumu? Kiz bebeklerde olurmus ama bizimki erkek 21. Haftalik
Nnanaa veryhappymom benim öyle kordonum evet kız ve ikiz bebeklerde daha yüksek görülme oranı varmış benim bebeğimde kız. Protein ağırlıklı beslenmemi tavsiye etmişti dr öyle devam ediyorum. 33 haftalığım şu an