Iremfasl_ Busraerkr Biz 15. Haftada görmüştük erkek olduğunu, erkek olsaydı kesin gösterirdi bence🙋🏼♀️ sağlıcakla kucağına al kızçeni inşallah🫶🏻
Busraerkr Iremfasl_ teşekkür ederimmm bende böyle düşünüyorum biz 16 haftadan da gün aldık hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🌸