Asilinannesi Nbeyhan neden iki isim mesela asel kendi başına daha asil bence dişer isimlerde aynı şekilde canım
Hhhsssaaa Ahsen naz 👍🏻 Bizim daha cinsiyet belli değil ama kız olursa kesinlikle hep aklımda ahsen naz var😊 erkek olursa da yamaç inşallah🙏🏻
Balkiz Yazdığınız tüm isimler tek başına çok güzelken yan yana anlam karmaşası oluşturmuş bence. Sadelikten uzaklaşmış :/
EmelBG Nbeyhan Asel koyma tatlım bence 50 çocuktan 3de biri muhakkak asel ismini barındırıyor bu vakitte SARE NAZ🎊
Nnzhktt Nbeyhan zeynep babasının süsü demekmiş galiba anlamı çok hoş. Pekii sence nevra nasıl bi isim 😊
Nbeyhan Kızlar cevaplarınız icin cok teşekkür ediyorum sanırım asel mina koyacagız ama ne zormus kesin karar vermek