Yesimatko Kızlar cuma sabahı doğumum var sezeryan 38+4 üz şuan 1 saattir 10 dk 1 sıkışıyorum gitmemek için direniyorum tuvalete ama dayanamıyorum şekerim mi yüksek acaba dedim ama değil neden böyle oluyor uyuyamıyorum da
3babymom Yesimatko ya bende sanki çok sıkışmısim gibi oluyodu gidiyodm afedersiniz bir damla geliyodu Yani temkinli olun yine de yanlış yonlendirimiym doğum haftasına gelmissnz çünkü