Hanımlar sizinde bebek toplanıyo gibi oluyor mu kasılmadır mıdır bunlar çok rahatsız ediyor beni aynı zamanda bebekte hareket ediyo nefesim sanki kesiliyo 34+1 haftalığım üç gün önce hasteneye gittim nts 88 di doktor sancın çıkmış tekrarlasınlar dedi alttan bakıldı açılmam yoktu tekrar nts çekildi sancı çıkmadı daha doktora gitmeme 15 gün var devlete gidiyorm kimseye soramadm tekrarlanırsa acile gitmem gerekiyor mu sizce