Btlklnc 20+6 olduk bazen kalbimde sıkısma hıssedıyorum.Böyle bıcak saplıyorlar gibi bir anda oluyor , cok korkuyorum. Sizlere de oluyor mu? Doktora gitmeme daha var gidince mutlaka sorucam zaten benim gibi olan var mı?
Btlklnc BBuseY Sorucam canım . Hamıle arkadaslarıma soruyorum. Yooğğ bende olmuyor dıyınce zaten telaslıyımdır korkuyrm
Busratmn Btlklnc bende de oluyor özellikle herkes soluna yatınca rahatlar ben soluma yatınca daha çok kalbim sıkışıyor bu yüzden rahat uyuyamıyorum