Kubra-ulas Diidosd tekrar sana kan testi yapılması gerekiyor. Toxo virüsünü şimdi mi yoksa gebelikten önce mi geçirdin ona bakacaklar
Diidosd Kubra-ulas geçirmiş olsam bilmez miyim peki. Yani ne bileyim belli etmez miydi kendini bir şekilde?
Kubra-ulas Diidosd bu virüs öyle kendini belli eden bir şey değil. Ben de geçirdim dört ay önce. Vücut kendı kendine temizliyor. Hamilelikte geçirdiysen bebeğe de geçiyor ebelikten önceyse bir sorun olmuyor
Kubra-ulas Diidosd yok sağlık ocağı yapmıyor maalesef. Benim hastanem bana uzak gidip gelmemek için sağlık ocağında yapayım dedim doktor sağlık ocağı yapmıyor dedi
Diidosd Kubra-ulas desene hastane yolu göründü tekrar diye. Daha bugün gittim ya😕 yakın olsa birşey demem de. Hem ulaşım zor. Hemde kadın doğum uzmanı yok buradaki hastanede
Kubra-ulas Diidosd ulaşım insanı çok yoruyor valla allah yardımcın olsun. Sonucun çıkınca yine paylaş bizimle :)