Sngl73 öncelikle şunu belirtmek istiyorum doğumdan hemen sonra korse kullanmanızı tavsiye etmem doktorum anlattı rahim kuculup eski haline gelmeden yani 40 çıkmadan asla korse takilmamali cunku rahim buyukken korse takilirsa rahim idrar kesesini baskilayip ileriye dönük idrar kesesinde sarkma idrar kaçırma gibi sorunlar oluyormus maalesef. İlk oğlumda belden olan korse kullandim sadece herhangi bir korseydi marka vs değildi ama külotlu korse kullanmak gerekiyor mus doğru orantıda toparlamak için