Benim doğuştan kafamda doğum lekem varmış ama kafamin içinde çok tuhaf bunu da tesadüfen ogrendik 2 sene kontrol ettiler 3. Seneyide ben istedim son defa daha bakmalarini işte oda bu sene hamile kaldm randovumu iptal etmek zorunda kaldm cunku MRI sakıncalı olabiliyor gebelikte diye ama kac zamandir aklimda aceba ne durumda diye kötü kötü ruyalar görüyorum