38+3 HAFTALIK hamileyim bu akşam bebeğimin karnımda aşırı kasılmasıyla sancım oldu ama adet ağrısı gibi değil sancı gelince nefes alamıyorum sol tarafımda ağrı yoğun oldu ama başka herhangi Bi doğum belirtisi yok su ve nişan gibi napmam lazım bilmiyorum hastaneye de gitmedim cuma kontrolüm var