Kızlar ben 32 haftalık hamileyim ve tansiyon sorunum var çok yükseliyor tansiyon ilacına başladım doktor dedi 37. Haftada dogurtacagiz normal doğum olurmu o haftada yada bu durumu yaşayan varmı ben çok korkuyorum ban tecrubelwrinizi anlatın lütfen çok ihtiyacım var