Tugba3434
Bir ay önce ablam için de dr kese var ama bebeği göremiyorum dedi.. ablamda 7 haftaya yakındı.. Alttan muayene etmek istedi izin vermedik.. O zmn iki hafta sonra yine gel dedi.. sonra başka bi dr a gittik bir hafta sonra fln.. bebeği gördü dr. Bi sıkıntı yok dedi çok şükür.. özellikle gebeliğin ilk aylarında mecbur değilseniz alttan muayene ettirmeyin bence..
Sakın sıkıntı stres yapmayın sizdeki durum da gayet normal😘