lasi siz bilirsiniz yaptırmayın . Ama olacakları da düşünün 🤦♀️
Her posta yazıyorum . Direk bebeğe geçiyor zararı. Erken doğum, bebeğn şeker hastsı olması , kalp ve böbrek hstası , doğdğndan küveze alınması, en önemliside son ayda ölümle sonçlanması durumu oluyor. Doktorm sırf zararı olmasn diye 140 ı geçerse şeker 37. Haftada alırım bekltmem dedi . Ben şeker yklemesnde öğrendm yoksa bebeğimi kaybederdim önlem almış olmıcakdm yaptırmasaydım. Asıl şker varsa önlem yoksa bebek obezıte oluyr. 🤦♀️ Bi anneye de yazdm buraya da kopyalayim . Gerisi size kalmış