SevdenurTirasci evet basıma geldi basıma ilk 12. Haftada düşük riskim oldu progeston kullandım 28. Haftaya geldiğimde kanamayla doktoruma gttım bu seferde erken Doğum riskim olduğunu bol bol yatarak gecirmemi Söke’si doktorum dikkat edıyorum ama sreklı yatabilen biri değilim ama hep olmumlu baktım sıkmadım kendmi moralımı hcbseye bozmadım 33. Haftaya geldik bakalım suandan itibaren bizi neler beklıyor🙈🙈