Çok normal canım bu ağrılar karnımız büyüyo gerılıyo çocuk büyüyo içerde organlara temas edıyo felan ben hıc oturamıyorum bıle batıyo mıgdem çok rahatsız edıyo beni mesela genelde yatıyorum sürekli uzanıyorum o sekılde rahatım bu sıralar ben sureklı sancılar çekiyorum karnımda gobegımde rahim de batma oluyo bıçak saplanır gıbı kasıklarda ağrı sancı 🤦🏻♀️ çok çok normal bunlar artık.. doğurana kadar böyle