Dnz35 Canım ben sezeryanla doğum yapmadım noemal doğumdu ilk oğlum, ikincisi için son 5 diyor uygulama hayırlısı olsun sağlıklısı olsun hem bizler hem bebeklerimiz için.
Sezeryan olmadım ama doğum fotoğrafçısı olarak söylüyorum ki genel anestezi hiç tat veren bi şey değil. Belden iğne olmak 3dakikalık iş sonrası zaten hissetmiyorsun sonra 5-10dk içinde bi ses kulaklarında düşün. Çıkartıyorlar çirkin buruşuk bi surat ameliyat örtüsünün arkasından sana bakan çipil çipil gözler, minik bi çene titreyen hemen sarıp yüzüne getiriyorlar bi nefes hissediyosun yüzünde bi koku inanılmaz güzel… Bunları kaçırmak istemezsin inan.